Nelovec o lovski organizaciji

LovecSpiZaspali so, družba jih je prehitela, znanost tudi, žal.

Dolgoročno rešitev lahko ponudi le LZS in to s temeljitim samospraševanjem o vlogi in pomenu LZS in njenih članic ter načrtnim osveščevalnim delom v pravo smer. Zaspali so, družba jih je prehitela, znanost tudi, žal. Realnost sveta, v katerem deluje LZS, se je spremenila, LZS pa je postala/postaja, hm, recimo temu okostenela inštitucija in branik tradicionalne miselnosti dojemanja in upravljanja narave, kar seveda ni dobro za nikogar, še najmanj pa prav za LZS.

 

S trenutnim pristopom in delovanjem preprosto ni več kompatibilna z ostalimi deli družbe, zato izgublja ugled in krepi tudi kontraproduktivno opozicijo tipa "lova absolutno ne rabimo, takoj vse prepovedat", ki itak le meša meglo in krepi komunikacijski šum v javnosti, kar spet redi demagogijo in populizem, ker folk preprosto ne ve več, kaj in kako, saj se vsi vpleteni samo še derejo drug na drugega et voila, začarani krog je zaprt, trpi pa narava.

Žalostno in kontraproduktivno, res. Kar pomislimo, kdo so naravni zavezniki pri naravovarstu, tako, v laboratorijskih razmerah? Vsi naravovarstveniki, tudi LZS, kdo pa drug, ne? Ja. To je največja škoda, ne en šicnjen sokol selec, konflikt med naravnimi zavezniki. Nezaupanje. To. Tu je problem. Slovenska družba v malem. Vsi na skrajnih okopih, nihče ne popušča, pa bohnedej se pogovarjat al pa zment na način, kjer so prisotni trije ali več deležnikov, to smo mi. Pa bohnedej, da bi drug drugega učili, tega pa sploh ni. Brez sodelovanja ne bo nič. Ko bodo vsi deležniki načrtno iskali mnenja ostalih bo šlo na bolje, prej pa pač ne ali pa le zelo počasi. Ideje, vsebine, nova vedenja same od sebe ne bodo začele pronicati iz organizacije v organizacijo, dokler se ljudem ne odprejo obzorja se zadeve le stežka premaknejo na bolje. Ne morš popravt, če ne veš, da je pokvarjeno...

Osebno možnost za zbliževanje deležnikov vidim v prihajajoči javni debati na temo zakonodaje okoli lastništva divjadi, na kar me je napeljal Kosov intervju v Večeru, deljen na tejle mailing listi. Kdo bo preprečil privatizacijo divjadi, če ne ravno močna, sinhronizirana naveza LZS, DOPPS, Dinaricum&co + državne inštitucij in stroke? Pa naj se pač tu začne sodelovati, per partes, da se dokaže, da se lahko in bo potem precej lažje, za vse. Itak se že sodeluje, lep primer so projekti LIFE+, a žal bolj na operativni ravni, pri širših, strateških, zakonodajnih in zakonodajno-izvedbenih zadevah je pa že druga pesem, tu je zagotovo več soliranja, več parcialnih interesov. Tipično, teren v bistvu štima, vrh... ne toliko.

Projekt "divjad niti slučajno ne bo zasebna" lahko te reči odpelje v drugo, boljšo, pravo smer.

Uglavnm... rešitev lahko ponudi le LZS, če pri tem sodelujejo še ostali bo pa reč prej in bolje opravljena. Ko bodo osveščeni lovci sami iskali in izločali gnila jabolka bo vprašanje inšpektorja-lovca popolnoma brezpredmetno, problem bo kvečjemu drugje - lovci sami ga bodo šuntali, da naj "Unga raubšicarja orng prvije, flinto smo mu kr sami pobral, matr mu, pr ns je red, mi smo res skrbniki hoste ejga!"*

* razmišljanje se je porodilo ob vprašanju ali je lovski inšpektor lahko lovec (op. ur.)

Stran je avtorsko zaščitena, vse pravice pridržane © Forum-LOV
Vse vsebine so last avtorjev.

POZOR! Ta stran uporablja piškotke in podobne tehnologije.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov Več o piškotkih

VREDU

Nova zakonodaja
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Rok za implementacijo sprememb je 15. junij 2013.
Kaj je piškotek
Piškotek je majhna datoteka sestavljena iz zaporedja črk in številk, ki se naloži na računalnik  obiskovalca, ko ta prvič vstopi na določeno spletno stran. Spletni strani omogoča, da obiskovalca ob vsaki vrnitvi prepozna, s čimer pripomore k boljšemu delovanju strani in izkušnji uporabnika. Tipičen primer je denimo nakupovalna košarica. Brez piškotka bi se spraznila vsakič, ko bi spletno stran zapustili. Piškotki niso virusi, se ne reproducirajo in načeloma niso škodljivi. 
Zasebnost in piškotki
Je pa moč z njimi analizirati pomet na spletni strani, izvajati napredne oglaševalske tehnike in slediti določenemu uporabniku preko različnih spletnih strani in ustvariti njegov profil, iz katerega so lahko razvidne intimne podrobnosti njegovega življenja. V praksi to prepogosto poteka prikrito, zato v tem smislu piškotki pomenijo poseg v  zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje. Jih ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila uporabe. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.
Nujno potrebni piškotki
Seznam vseh piškotkov, ki se lahko, ni pa nujno, pojavijo na spletnih straneh. Ti piškotki so avtomatično dovoljeni, ker spletne strani brez njih ne delujejo. Ključni so za navigacijo po spletnih straneh in zagotavljajo, da osnovni procesi spletne strani delujejo.

NAVODILA ZA NASTAVITVE PIŠKOTKOV V RAZLIČNIH BRSKALNIKIH, NAJDETE TU: http://civicuk.com/cookie-law/browser-settings 
Piškotki za analitiko
V želji po izboljšanju spletnih vsebin in storitev so lahko v uporabi orodja za spremljanje brskalnih navad posameznikov med obiskom internetnih strani, denimo Google Analytics. Taki piškotki sicer zbirajo anonimne podatke, ki gredo v analizo skupaj s podatki drugih obiskovalcev in služijo ugotavljanju kako se spletna strana uporablja.
Piškotki družabnih medijev
Ti piškotki dovoljujejo povezavo z družabnimi mediji, prijavo na spletno stran s Facebookom in omogočajo objavljanje svojih aktivnostmi na spletni strani na Facebooku, Twitterju in LinkedIna javnost seznanjate s svojimi aktivnostmi na spletu.
Youtube piškotki
Ti piškotki dovoljujejo uporabo podatkov povezanih z uporabnikovim brskanjem po Youtube.
Marketinški piškotki
Ti piškotki omogočajo ugotavljanje ali je uporabnik videl oglasno sporočilo in kdaj ga je nazadnje videl.

SEZNAM PIŠKOTKOV

Ime Piškotka Čas poteka piškotka Namen Domena
f786c1b7912c3c557d44d65c02458f86 TRAJANJE SEJE Osnovno delovanje www.forum-lov.org www.forum-lov.org
_ga 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
__utma 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
__utmb 30 MINUT Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
__utmc TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
__utmz 6 MESECEV Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
id 2 LETI Statistika ogledov oglasov doubleclick.net
_drt_ TRAJANJE SEJE Statistika ogledov oglasov doubleclick.net
_utma 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmb 30 MINUT Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmc TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmv 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmz 6 MESECEV Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
PISID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
BEAT 2 URI Statistika obiska in vedenja uporabnikov apis.google.com
HSID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
NID 6 MESECEV Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
OTZ 1 MESEC Statistika obiska in vedenja uporabnikov apis.google.com
PREF 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
SAPISID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
SID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
SSID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
__jwpusr 1 DAN Osnovno delovanje www.forum-lov.org www.forum-lov.org
PREF 10 LET Uporabniške nastavitve predvajalnika YouTube
reg_ext_ref TRAJANJE SEJE Delovanje Facebook vtičnika Facebook
reg_fb_gate TRAJANJE SEJE Delovanje Facebook vtičnika Facebook
reg_fb_ref TRAJANJE SEJE Delovanje Facebook vtičnika Facebook
use_hitbox TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov YouTube
VISITOR_INFO1_LIVE 8 MESECEV Uporabniške nastavitve predvajalnika YouTube
cookieAcceptanceCookie 27 LET Osnovno delovanje www.forum-lov.org www.forum-lov.org
YSC TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov YouTube